Vacature: Intercedent(e)
Standplaats: Den Bosch 
Soort dienstverband: Fulltime, onbepaalde tijd

Vacature Intercedent(e) voor Switch Services 

Wordt jij blij van het maken van matches tussen kandidaten en (nieuwe) klanten? Kan jij goed omgaan met veel verantwoordelijkheid? Sta jij stevig in jouw schoenen? Ben jij creatief en commercieel genoeg om ook tijdens deze coronacrisis nieuwe kandidaten en klanten te werven? Dan zoeken wij jou!

Switch Services

Quest uitzendburo transformeert zich langzaam naar Switch Services. Switch Services is een klein uitzendbureau met korte lijntjes. Het mooie en ruime kantoor zit gevestigd in het KEK-gebouw aan de Graaf van Solmsweg in Den Bosch. Switch Services is méér dan alleen een uitzendbureau, onze klanten krijgen namelijk al onze services erbij. Zo kunnen klanten natuurlijk bij ons terecht voor het vinden van het juiste personeel, maar ook voor hun juridische vraagstukken of voor het ontwerpen van diverse communicatiemiddelen.

Switch Services wilt haar kandidaten en klanten graag persoonlijk leren kennen. Als intercedent neem je dan ook altijd met veel plezier contact op met onze kandidaten om ze even persoonlijk te woord te staan.

Je komt te werken binnen een hecht team. Op ons kantoor wordt hard gelachen en hard gewerkt. In de middag lunchen we gezamenlijk en er heerst een open bedrijfscultuur.

Wie ben jij en wat ga je doen?

  • Je hebt minimaal 5 jaar ervaring in de branche, bent in het bezit van jouw SUE diploma en hebt inmiddels een groot netwerk opgebouwd;
  • je gaat proactief op zoek naar beschikbare kandidaten en klanten en beheert de relaties tussen bestaande klanten en (geplaatste) uitzendkrachten;
  • ontvangen sollicitaties screen jij en daarnaast ben je bezig met het uitvoeren en plannen van intakegesprekken;
  • contracten en offertes opstellen en uitonderhandelen;
  • creativiteit, doorzettingsvermogen en (klant)vriendelijkheid ontbreken niet bij jou. Ook tijdens deze coronacrisis of bij krapte op de arbeidsmarkt weet jij van aanpakken. Daarnaast staat niets jou in de weg en zie je overal kansen;
  • het uitvoeren van licht administratieve werkzaamheden horen ook op jouw takenlijstje;
  • je werkt resultaatgericht en vooruitdenkend. In welke branche zullen ze dadelijk meer medewerkers nodig hebben? Wie kun je alvast benaderen? Heb ik de juiste kandidaten? Jij bent altijd bezig met het samenbrengen van ‘vraag’ en ‘aanbod’;

Wat krijg je van ons?

  • Salaris dat past bij jouw ervaring en kennis;
  • een fulltime baan (40 uur in de week) met veel verantwoordelijkheid en vrijheid;
  • telefoon van de zaak;
  • 25 vakantiedagen;
  • trainingen en opleidingen op maat;
  • een uitdagende functie met veel vrijheid;
  • en natuurlijk lekkere koffie.

Ben jij die commerciële, spontane en creatieve collega die wij zoeken? Solliciteer dan nu! Voor vragen over deze vacature kun je contact opnemen met CEO Didi Brok via nummer 06 – 10 91 11 12  of mail naar didi@switchservices.nl.